Wednesday, December 7, 2011

Tack SKF

I söndags kom jag till K2 för att träffa Jonas Paulsson för en intervju och kolla in finalerna av JNM i bouldering. Väl där visade det sig att jag inte alls skulle medverka i någon intervju... Istället blev jag uppkallad framför all publik och fick motta både blommor och en bok om mental träning av Pontus Axelsson, styrelseordförande i Svenska Klätterförbundet, för mina insatser som junior. Jag blev verkligen överraskad och väldigt glad över detta. Att SKF visar sitt stöd på detta sätt betyder jättemycket för mig.


På grund av en tidigare muskelbristning kunde jag tyvärr inte ställa upp i JNM, vilket jag såklart var besviken över. Av det jag hann se av tävlingen och det jag har hört i efterhand, så var det utan tvekan en ut av de bästa som någonsin anordnats i Sverige - superfina problem, bra arrangemang,  live streaming och deltagarrekord!

Tack SKF för den fina presenten och för ert stöd!


Foto: Jonas Paulsson

No comments:

Post a Comment